Nu ska jag svara på era frågor.
Nej Jonny, sidan är inte igång och har inga besökare.
Nej, jag köpte det utav killen som har sidan
www.zype.se nu.
2AM Development hette hans förra företag.
Jag är medveten om att det står på ASPSidan att han skänkte iväg sidan. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var men jag betalade för den. Han ville inte slänga iväg allt arbete gratis. Har för mig att det var någon som erbjöd sig att betala för hemsidan istället för att få den gratis, och jag bjöd över. Så jag betalade för den och fick all kod + databasen.
Nu då jag har tappat intresset för att koda och är i behov utav pengar så säljer jag sidan till någon annan som kan göra något vettigt utav den.
Köper man sidan så får man alla rättigheter på koden och databasen. Med andra ord all kod är din.
För den som fortfarande tror att jag har fått sidan gratis så finns det mail loggar jag kan visa från han som jag köpte sidan utav. Men det kan vi ta med den perssonen som vill köpa sidan. Känns onödigt att visa det för alla.
Hoppas att jag har besvarat alla era frågot, är det något mer så är det bara att skriva i den här tråden.
Som jag skrev tidigare i tråden så slutar budgivningen den 23:e och det högsta budet är fortfarande på 1500 kr.
Tack för mig!
/ Padchi