Citat:
Ursprungligen postat av jonathanfranze
Som vi förstår det utifrån årets webbhotelltest i IDG så utgår man ifrån en utgångspunkt. Man är en privatperson som vill ha möjlighet att per automatik hantera alla ens tjänster via en kontrollpanel och man vill helst inte betala för detta.
TBA media riktar sig inte mot denna kundgrupp överhuvudtaget. Tvärtom har vi ett flertal kunder som flyttat ifrån budgethotellen till oss för att vi bättre uppfyller de krav som kunden ställer på ett webbhotell.
|
Er usp är, enligt vad du skriver, något helt annat än att endast erbjuda webbhosting. Såsom du beskriver det gör ni arbetet åt kunden samt säljer trygghet och bekvämlighet. Men detta framgår först märkligt nog under "Support". En kund som kommer till er startsida ser inte mervärdet och inte heller skillnaden mellan er och webbhotellet x. Ni blir vid en första anblick extremt dyra och har fullständigt misslyckats med att motivera varför. Ni skulle tvärtom med rätt motivation kunna framstå som billiga, se andras jämförelser med gängse konsultarvoden.
Citat:
Ursprungligen postat av jonathanfranze
Att anklaga oss för att använda ”skojarmetoder” för vi missade att informera om en liten text och för att vi anses ta alldeles för mycket betalt för tjänster som man kan få billigare om man är datakunnig, vet vad en DNS-server är för något och kan sköta mycket själv är en mycket allvarlig anklagelse och något som vi kraftig emotsätter oss.
|
Agera professionellt, anlita en duktig pr-byrå som skriver en hejdundrande pressrelease som inte bara återupprättar er heder utan skapar positiva skriverier. Men uppdatera er hemsida med likaledes lite proffsigare text innan pressreleasen går ut.