Ämne: Swemedia?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-16, 17:14 #72
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by NiclasS@Mar 14 2007, 15:25
Hej Joppedi!

Jag heter Niclas och jobbar som försäljningschef för Region Syd på Swemedia. För att kontrollera vad som skett i ert fall skulle jag gärna vilja veta vilket företag du representerar. På så sätt kan jag kontrollera vilken medarbetare som har varit i kontakt med dig. Våra medarbetare använder sig inte av den typ av formuleringar som du ovan beskriver. Vi poängterar återigen: våra medarbetare presenterar sig med att de ringer från Swemedia och att vi arbetar med sponsrade länkar på sökmotorn Google.

Jag har pratat med Tim som jobbar som försäljningschef för Region Norr och ansvarar för våra kunder som annonserar via Yahoo, MSN och Altavista. Deras kundsamtal utförs på samma sätt som när vi erbjuder sponsrade länkar på Google. Konstigt att vi inte har haft ett enda missförstånd sen den här tråden startades gällande dessa produkter. Detta är för mig helt obegripligt?

I dagsläget har vi cirka 4,300 annonserande företag på Googles sponsrade länkar, och om det i något enstaka fall inträffat att någon kund missuppfattat oss och tror att vi arbetar för Google är vi givetvis väldigt angelägna om att reda ut detta.

En avslutande fråga till Johan på Finnmera. Som vi förstått så är du väldigt aktiv på nätet när det gäller att kommentera fritt kring konkurrenter i din bransch. Vi är inte ensamma om att ha råkat ut för era kreativa kommentarer: http://www.mediaanalys.se/somsagt/?p=223

Vi är nyfikna på hur Finnmera inleder sina säljsamtal och presenterar sin verksamhet? Vänligen upplys oss, då du verkar ha synpunkter på hur vi arbetar.

Hoppas på ett svar, och önskar er trots allt framgång!

Med vänlig hälsning
Niclas
Vi på FinnMera är stolta över att presentera oss med vårt företagsnamn, och vi säjer att vi är ett oberoende företag som erbjuder tid och kunskap med tanke på vår långa erfarenhet (startade 2003 Mars)

Du har hellt rätt i att jag är aktiv och skriver många inlägg, men jag ser ALLTID till att ha täckning för det jag skriver.
Och visst har jag gjort inlägg mot andra företag, men jag förstår inte vad du menar med länken som du klistrade in..det är ju inte jag som är ansvarig för den så som du verkar antyda i texten.
Det är snarare en reaktion på vad jag har skrivit i en annan tråd här på WN, fast jag förstår inte varför han bara skrev på sin blogg och inte här på WN.

Men som du såg på bloggen så blir det svårare att kombinera högre etik och moral med bättre avanser dock.
Men det var då det, nu ser det betydligt ljusare ut. "Jag är inte så ledsen"

Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat