Ämne: Swemedia?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-16, 01:03 #71
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Men alltså är det inte direkt straffbart att utge sig för att vara google? (eller annat företag man inte är medverkande i)

Trots Tonys förnekelser så verkar det ju vara en strategisk grej från deras sida att faktiskt utge sig för att vara google. Jag tror knappast att folk har samlats på en plats för att sprida samma lögn, finner det också högst osannolikt att det skulle ha varit samma luriga säljare som ringde till alla utsatta personer som påstår sig ha fått ett samtal från google.

Klart som korvspad att Tony inte vill att vi snackar här om hans underbara firma, sen att man använder såna löjliga metoder som dubbla profiler och annat falskspel är ju direkt patetiskt. Jag hoppas att jag får ett samtal från Swemedia nu när jag reggar mitt företag.

OM detta nu inte är olagligt, så säger jag såhär, Hej jag heter Fredrik och ringer från Microsoft, undra hur många dagar det skulle ta innan jag har hela Microsofts advokat kår på mig? Eller ska jag kanske presentera mig som Bill Gates, det lär ju ha ännu bättre effekt?

Det här tycker jag är lika dåligt som företag vars inriktning ligger i att regga domäner runt "kundens" namn för att sen lura på denna för helt obskyra summor

MVH Fredrik
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat