Igår fick jag svar på en fråga jag skickade till Crystones support från ett kontaktformulär i deras kontrollpanel i slutet på januari

Tydligen hade min fråga "hamnat mellan stolarna"... no shit. Lägligt nog handlade frågan om hur jag skulle säga upp mitt konto.
I slutet på förra veckan fick de dessutom för sig att ta bort alla mail-alias/forward på minst en domän där jag inte fått något svar på varför de gjorde så. Det gick inte heller att skapa om aliasen (det går fortfarande inte) och efter alla andra problem håller jag nu på att flytta den aktuella domänen till ett annat webbhotell istället.
Jag har haft en del att göra med Crystones support senaste halvåret eftersom jag haft ett äldre Digikom konto som behövde flyttas (på deras begäran) och kan rekommendera ett par saker i kontakten med Crystone. För att överhuvudtaget få svar ring dem, maila fungerar inte om du vill ha svar inom ett par veckor. Det är också vanligt att man dessutom får ringa tillbaka minst en gång och påminna dem om vad de lovat att göra tidigare. Kom också ihåg att ta namn på dem du pratat med så du har någon att hänvisa till när du måste ringa tillbaka.