Citat:
Ursprungligen postat av Mats Simonsson
Citat:
Ursprungligen postat av Storen
Vore det inte lämpligare att se över ert kommunikationsmedel?
Killen mailade på er uppmaning, men detta tycks fallit bort på vägen.. Där känns det som att ni har en brist i systemen/rutinerna.
Som tillfällig åtgärd kan man sätta uppföljningskrav efter 3dagar. Om inget mail kommit in i ärendet trots uppmaning så skall kontakt i någon form återupprättas med kunden.
Återbetalningen har antagligen uteblivit p.g.a att mailet kommit bort och ingen signal har därför getts till den/de som sköter återbetalningarna.
|
Hej
Du har rätt. Precis som jag skrev så finns det brister i rutinerna och dessa håller på att ses över nu. Ansvariga och chefer är informerade om denna brist och nya rutiner för detta håller på att sättas upp. Samma sak gäller för våra kommunikationsmedel.
Med Vänlig Hälsning
Mats Simonsson
Crystone AB
[email protected]
|
Hur ser statusen ut på ärendet.
Är pengarna på väg?