Kära Franze,
jag ska vara tydlig och saklig i mitt inlägg.
Citat:
Först och främst så skrev vi att det idag saknas tydlig information om vad som anses vara brott mot
|
Jag är nyfiken, vad är det som exakt hänt på denna front de senaste åren? Så har det alltid varit och kommer alltid vara.
Av en enkel anledning. Den dagen IIS sätter regler och hänvisar tydligt vad som är okej och inte så förlorar dom makt.
Citat:
När vi (styrelsen för Registrars.se ) blev varse om att .SE skulle säga upp QU:s ombudsavtal och att .SE dessutom skrev att detta skett i samråd med oss så blev vi fullständigt överraskade.
|
Med tanke på hur otroligt uselt IIS har sköts och följer sina gamla spår även idag, så måste jag säga att det otroligt komiskt på hur du drar upp detta med registrars.se i varje inlägg. Torbjörn (din chef) borde kunna lära dig en hel del om hur .SE har fungerat.
I din styrelse som du sitter som ordförande sitter även en person som varit med och förstört mer än någon annan.
Jag vill självklart inte hänga ut denna person på WN eftersom det blir säkert skrik och grin, men
LÄS DENNA BLOGG och jag ger er ett tips, det är en kvinna vi pratar om.
Så, det är ganska uttjatat om att höra vad registrars.se sitter och tycker och säger om diverse saker och ting. Bäst vore ju om ni själv städa upp i er egen styrelse innan man hör en massa yttranden.
Eller vad tror du Franze, tror du Kim Jong II platsar i FN´s säkerhetsråd? Nej, skulle inte tro det.... Av en enkel anledning.
Puss och kram J.H.