Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-12, 10:17 #7
Mats Simonsson Mats Simonsson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 28
Mats Simonsson Mats Simonsson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 28
Citat:
Originally posted by KryptoniT@Mar 11 2007, 17:28
Beklagligt. När sånt här kommer upp för allmänheten är det enda gången <span class='highlight'>Crystone</span> verkar reagera? Ska era kunder behöva skriva på WN om deras problem för att ni ska ta tag i det?
Hej

Jag förstår ditt argument.

Vår kundtjänst jobbar hårt med att besvara alla frågor och krav som kommer in till oss. Ibland så hinns inte allt med och det är beklagligt och det är inget jag försvarar.

Ibland når inte synpunkter och klagomål oss utan många väljer att publicera det på forum. Många gånger kan det vara det som behövs för att se att något brister i rutinerna, många gånger räcker det med ett brev till vår kundtjänst. Det här fallet har resulterat i att vi håller på att se över våra rutiner för återbetalningar med en målsättning att detta skall gå fort och smärtfritt för kunden. Crystone likt andra företag jobbar ständigt med förbättring, dock så finns det stunder då en organisation kan bli ”hemmablind” och det är då det är mycket viktigt med information/klagomål likt de i denna tråden.

Med Vänlig hälsning
Mats Simonsson
Crystone AB
[email protected]
Mats Simonsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat