Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-10, 13:31 #69
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by Danski@Dec 25 2006, 19:33
Jag vill även härmed distansera mig från andra parter i frågan (exempelvis Brumark och Carlin) då jag inte kan eller vill försvara deras affärer/ekonomi. Om någon har något de anser att jag har gjort dåligt innan kan ni skicka det i PM så får jag förklara mig där också innan tråden fylls irrelevanta inlägg.

Har därför tagit bort mitt och mitt företags namn från minus00.com.
Är fortfarande inblandad i frågan och vill bara en sak, att Niue går som vinnare ur detta oavsett vad som händer men jag kan inte försvara andras ageranden, det får var och en göra själv.
B U M P

Efter att du i citatet gjorde vissa ställningstaganden och efter att jag läst Realtids nya artikel så har jag klart omvärderat min syn på ditt engagemang ifråga om NIUE Danski !
http://www.realtid.se/ArticlePages/200703/...ltid829.dbp.asp

Samtidigt skulle det kunna vara en idé för dig att på plats sätta upp en ekonomisk hjälpfond med hjälp av NIUE-representanter för fortsatt drift av det nationella infrastrukturen. (För tiden efter att du åkt hem)
Jag har personligen inga problem med att bidra till detta och skulle gladeligen lägga några tusenlappar - om jag visste att det går till det avsedda ändamålet !

Säj till om du behöver något !

Annars - Safe Journey !
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat