Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-10, 12:08 #57
synd synd är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Jul 2004
synd synd är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Citat:
Ursprungligen postat av synd
Din hjälp nej tack ..
Tjäna pengar gör jag på en del sidor
Vet inte om du är trög men jag säger det igen har 1000 tals sidor nästan 1 miljon sub massa bloggar
omöjligt att hinna allt på en gång ..
Results 1 - 10 of about 44,400 for En av mina shopar.. (0.34 seconds) Tycker det är ok för en amatör
http://www.google.se/search?hl=sv&q=...S%C3%B6k&meta=
Min sida nr 7 ok för en amatör ...
Sen är pengar rätt ointresant för mig har så ja klara mig mer än bra ..
Viktigare att ha roligt
Synd, nej jag har inte missat vad du skrivit om alla ”dina” sidor. Tror du seriöst att någon imponeras? Att ha ”1000 tals ” sidor av skit imponerar verkligen inte på mig. Inte heller på annonsörer mm. Jag vidhåller att du slösar med din egen tid. Fokusera på några sidor som du gör bra i stället.

No7 på Google på just de den sökning, ohhhh va jag blir imponerad, speciellt då man tittar på vilken trafik din sida har…………… Ja, genererar du inte mer trafik till en sida som handlar om det populäraste turistlandet så är du en amatör.

Aha, så pengar är inte det som driver dig. För mig är Internet ett jobb sedan mer än 10 år. Efter jobbet gör jag annat för att ha kul, men det är kanske det som är skillnaden mellan oss. Du är håller på för att det är ”kul” och jag för att det är mitt leverbröd (men jag trivs kanon med mitt jobb).
Vill inte imponera på någon . Pengar är bara ett verktyg så det driver verkligen inte mig men som sagt vi är alla olika
Fokusera har jag gjort på mina porr sidor och shoppar och dom går riktigt bra faktiskt .Så nu gör jag bara det ja tycker är roligt .Har just börjad med sidor utanför porr kanske det blir bra kanske inte .Vet bara jag har lyckats få bort en del sidor från google med mina amatör kunskaper plus några 1000 sidor indexade ..
synd är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat