Citat:
Originally posted by Lazyman@Mar 10 2007, 11:07
Synd, jag läser innantill på din räknare, nu har det dock ökat till 321 i snitt. Oberoende om man tittar på vecka 10 eller snittet så har sidan glädjande nog försvinnande lite trafik. Ligger på en nivå som inte ger annonsintäkter.
Sedan skrattade jag mig harmynt när jag klickade på ”Annonsera hos oss” och blev hänvisad till [email protected]. Kommer mail fram till dig om man skickar till den adressen, tror inte det. Är ju hedervärt att de som luras in på din stulna sida trotts allt hänvisas till originalet om de vill annonsera. Hehehehehe
Begriper inte för mitt liv vad syftet är med dina märkliga aktiviteter. Knycka sidor av andra för att sedan knappt ha någon trafik, dessutom så genomför du det så dåligt så eventuella annonsörer hänvisas till originalet.
Lägg din energi på skapa något eget, bygg upp EN sida med vettigt innehåll och försök få trafik till den i stället för att fara runt och kopiera andras.
|
Tack för din info om mail felet
[email protected].

Ang Traffiken så är sidan ny tänk på det
men den kommer nog växa till sig... Har som sagt några tusen sidor att tänka på och Thailandguiden.inf är inte nr1 för mig.