Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-08, 22:53 #1
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Jag har till mitt webbhotell skrivit flertal mail och även ringt 2 samtal om att få mitt ärende ombesörjt..

ärendet gäller att få information om hur jag flyttar 2 domäner jag äger, till den som köpte dessa 2 av mig, det gäller då 1st .com och 1st .net

har nu väntat i 8 dagar på svar, trots att jag har ringt och pratat med dem 2 ggr, där dom i det första samtalet säger att dom inte är säkra på om mailet har nått dom, sen i det andra säger dom att dom ska återkomma med mail, nu har det gått ytterligare 2 dagar och fortfarande inget svar.. nu undrar jag vad man ska ta sig till... Att notera är att företaget skriver i ett mail till mig såhär: "Vi har haft lite trubbel med mailservern, om du saknar svar ifrån oss
inom 24h efter att du mailat, skicka igen."

vad gör man efter 8 dagar?


MVH Fredrik
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat