Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-08, 16:51 #20
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by Tez@Mar 8 2007, 13:02
Så härmed har du hört något negativt. Det kan ju hända att de gör ett bättre jobb när de utför arbete själva för nya kunder förstås. Men jag tänker inte testa den teorin...
Uppenbarligen så har jag ju det numer och det är definitivt publikt dessutom.

Jag ville bara med min mening tydliggöra att jag hade inte hört något om dem sedan tidigare och jag ville inte ta risken att någon fick för sig att jag med tanke på vad jag skrev om dem som köpte Notabene stod bakom något påhopp på dem idag mm.

Jag förstår din frustration om du nu klättrar mer på sökmotorerna efter eget arbete än vad du gjorde tidigare då du anlitade de nyss nämda 2 bolagen.
Vidare så tycker jag att det är bra att detta forum finns så att man kan skriva om sånt som känns fel och därmed sätta press på bolagen och samtidigt kanske varna/informera andra som söker på nätet, bara man är medveten om att alla kan göra fel någon gång och att om man bara står för det så är det ok.

Men för de som uppenbart inte vill köra på rätt sida på vägen så är det bara att göra det publikt.
PS hoppas inte att du tar det som att jag menar att nämda företagen inte förjänar ditt inlägg, för det menar jag absolut inte.
Mvh
Johan
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat