Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-07, 14:21 #16
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by Andreas Bard@Mar 6 2007, 19:12
Det har nämnts förut men då låg fokus på att GetUpdated slår upp portarna i USA.

//Andreas
Hehe Andreas - Jag tror att jag kan skilja på US och UK

Maccke hade lagt exakt samma release ett par timmar innan DLS - Det var det jag reagerade på att den försvann.

Men som nyhetsvärde vete tusan om det är så intressant för WNs läsare att Eastpoint spottar ur sig pressreleaser hela tiden om sk förvärv och geografiska etableringar i US och UK
(Det framgår ju dessutom ganska dåligt vad det innebär med etableringarna dvs om det är annat en hyra av kontorsstol någonstans tillsammans med ett lokalt telenummer eftersom allt fortfarande ska driftas från Sverige.)

Nej då tycker jag att det är betydligt mer intressant att föja just den aktiens utveckling sedan pressreleaserna började sätta fart - tillsammans med FI´s info om vem av de två storägarna som smyg-exittar flera miljoner aktier åt gången.

Baksidan med alltför många pressreleaser under kort tid är att många granskande ögon vaknar till och uppmärksammar ekonomiska händelser då och nu - och det är ju inte alltid det är en fördel för koncernen <_< ...
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat