Citat:
Originally posted by aktieante@Mar 7 2007, 14:06
Beställde ett webbhotell hos crystone för 2 veckor sedan.
Efter att jag betalt hotellet med kreditkortet, så mailade kundtjänst oss att namnet var upptaget.
Då ringer jag till dem och meddelar att jag vill makulera ordern. Maila oss säger dom.
Jag skickar ett mail....inget svar.
Jag skickar ytterliggare ett mail efter 1 vecka.....inget svar.
Jag skickar ett 3:e mail (i måndags) och skickar då till alla epost adresser jag hittar.
inget svar....
Har dom några nöjda kunder överhuvudtaget?
|
Hej
Om ett namn mot förmodan visar sig vara upptaget då det skall registreras så erbjuds kunden möjlighet att, antingen få ett annat namn eller att få ordern makulerad. Det är beklagligt att du inte fått svar från supporten i detta ärende och jag ber å Crystones vägnar om ursäkt för detta. Jag skall se vad det är som felat hos oss.
Naturligtvis så skall du få dina pengar tillbaka då vi inte kan leverera tjänsten som du beställt till fullo. Maila mig direkt i detta ärende,
[email protected], så skall jag se till att det ordnas upp.
Med vänlig hälsning
Mats Simonsson
Crystone AB
[email protected]