Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 74
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 74
|
Hej!
Jag tänkte köpa ny skrivare. Kommer enbart skriva ut A4 sidor.
Vill ha ett fack för "vanligt" papper och ett fack för postens pacsoftetiketter (dessa är ju också i A4 format). Vill ha två olika fack så jag slipper hålla på och fippla med det när jag hanterar ordrar, etc.
Är enbart i behov av svart/ vita utskrifter. Så billigt som möjligt, men givetvis inte dumsnålt. Är det scaner och kopiator i den är inte det hela världen..
Budget: 2-5k
Utskrifterna skall vara billiga och det ska inte ta två veckor att skriva ut 200 sidor.. Helst ska det gå att kunna ha en 300-400 papper i varje fack..
Vad har ni för förslag till mig? Kommer användas till vanlig PC på mindre kontor...
Tack på förhand!
|