Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-02, 12:01 #3
Daniel.sts avatar
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Daniel.sts avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Det viktigaste i en webshop är enligt mig är samma saker som många ofta glömmer bort i sin iver att kränga varor, att det går smidigt att betala, lätt och snabbt att få kontakt med kundtjänst och att det finns en bra och snabb logistik. När man kommer in på själva shoppen är det viktigt med bra navigering, tydligt pris, möjlighet att jämföra liknande varor med varandra och om det är något som "syns" flera, bra och tydlig bilder på varan (vilket många svenska shoppar är väldigt dåliga på). Korsnavigering är inte fel, när man tittar på en tv får man också upp en lista på ex. vilka sladdar man behöver för att kunna koppla in den. om det handlar om sällanköp är det inte heller fel med mycket information runt produkterna, hur man koppla in sin nya hemmabio osv. Inte heller dumt att låta kunderna själva rekommender och betygsätta varorna (se komplett.se).
Daniel.st är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat