Hittade ett stort och väldigt intressant företag här;
http://www.logoworks.com/ . Tror jag anlitar dom för att ta fram en logotyp och någon annan firma till allt det andra. Det är en stor firma och det är fortfarande billigt, det hela verkar väldigt proffsigt och jag tror deras produkt duger UTMÄRKT till ett företag som bygger ett varumärke från grunden. Hade jag redan haft massa värde i mitt namn hade jag kanske vänt mig någon annanstans. Att redan ha logotyp bör väl dra ned på kostnaden en hel del?
Jag har lite problem med att förstå varför ett stort och etablerat företag ska innebära höga priser..! Men jag har aldrig riktigt förstått mig på branschen heller...

.
Jag frågar efter företag här som kan skapa communities. Väldigt lite företag har nämnts, jag vet inte vart jag ska vända mig som sagt så jag hoppades på lite tips. Vet inte vart jag ska skicka min spec för offert..! Jag menar, skulle jag fråga om vart jag ska göra mina IT inköp skulle Dustin, Datorbutiken och Komplett nämnts för länge sedan och folk hade listat inriktningar, för/nackdelar etc. Givetvis skiljer produkten en hel del, men ni förstår säkert vad jag menar..!