Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-27, 20:16 #13
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Man kan ju som sagt både köpa parfym och alkohol eller annat flytande så fort man gått igenom säkerhetskontrollen.

Ska man mellanlanda på vägen hem så kommer man passera säkerhetskontroller på flygplatsen där man mellanlandar och då måste man be om att få produkterna förseglade i en kasse tillsammans med kvittot. Detta görs vanligtvis utan att man ber om det av kassapersonalen eftersom de ber om boardingkort för att se din slutdestination samt huruvida det är mellanlandning involverad eller ej.

Citat:
Originally posted by Max@Feb 27 2007, 20:13
Själv blir jag förbannad varje gång jag flyger lånagt eftersom jag vill ha med mig en stor flaska vatten på dessa flygningar - man får aldrig tillräckligt mycket och snabbt av flygvärdinnorna + man känner sig grymt tjatig när man frågar hela tiden. Extra jobbigt blir det när man flyger med två småbarn.
Du får ha med dig så mycket vatten du kan bära/få plats med i ditt handbagage bara du köper det innanför säkerhetskontrollen.