Ämne: Webbyråer?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-27, 17:25 #17
SuperiaClothing SuperiaClothing är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2006
SuperiaClothing SuperiaClothing är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2006
Jag känner att Svenskar är väldigt duktiga på IT / Internet och känner att Svenska webbföretag överlag håller god kvalitet. Kan väl givetvis även tänka mig från något annat land i väst men det beror på hur stora prisskillnader vi talar om. Handlar helst med Svenska företag.

Det behöver inte vara top-of-the-line byråer, ett seriöst och kompetent företag räcker långt. Som sagt, mycket av anledningen till att jag vill ha en byrå till jobbet är tryggheten och det tror jag även mindre företag kan erbjuda. Tror säkert det finns frilansare som klarar av tekniken; Skulle inte då ett mindre företag vara ganska optimalt? Betyder det automatiskt att ju större och mer etablerad en byrå är ju högre pris tar man?

Känner lite så att dessa byråer med höga priser som vinner utmärkelser etc kan vara ett bra val iaf du har ett etablerat varumärke som du är mån om att presentera rätt. Vi bygger ett varumärke från grunden, jag är inte säker på att skillnaden det ev. kan röra sig om i pengar alltid är värt det i sådant läge?

Vi sitter med riskkapital och det är lite nervöst att komma med en frilansare till investerare... .

Tack för ditt inlägg Max!
SuperiaClothing är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat