Nykomling
|
|
Reg.datum: Jun 2006
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jun 2006
|
Skillnaden mellan "utveckling/konsult firma" och "webbyrå" hade jag ingen större koll på, det jag syftar till är företag som utvecklar webbplatser.
Daniel.St; Stort tack för ett mycket hjälpsamt inlägg! Vi har en ganska detaljerad specifikation i text redan men har inte tänkt på att rita någonting. Ska sätta mig i Photoshop och rita lite och se. Vår specifikation går redan in i detaljer på vad vi vill ha och vi har knappat på den under en längre tid, är inte sugen på att lägga ut den hursomhelst dock utan vill hellre diskutera den med ett seriöst företag alternativt ha sett vad personen har gjort innan och om det öht. är någon mening.
Det finns länder där Lunarstorm, Apberget och allt vad det kallas inte existerar. Vi arbetar i Kina och behöver INTE höra kommentarer ang. annat än vad topic gäller, tack. Jag heter heller inte Mats och har fortfarande inte skickat ut några frågor till någon av Er.
Projektledning känns viktigt, ja. Tycker det känns svårt att få ett seriöst upplägg med frilansare, men jag har tummat lite på mina krav och lagt upp en annons i Förmedling av jobb/tjänster (Skulle länka men tråden är ej uppe än) så det återstår väl att se vad det blir av den saken. Det handlar mest att kunna veta att jobbet blir gjort, på någorlunda utsatt tid och att det känns säkert.
|