Ämne: Plagiatör
Visa ett inlägg
Oläst 2003-06-24, 02:07 #27
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Humn grundregel 1 har vi inget bra att skriva skriver vi inte, snälla sköt vanliga dialoger via PM eller icq eller nått så vi kan hålla uppe standarden på meddelandena hyfsat.

Dessutom kommer det en ny person hit kan vi ju visa framfötterna och hjälpa till, ser vi inget problem i vad personen skriver så finns det ingen anledning att skriva tillbaks och säga. "Jag håller inte med dej Xxxxx".

Please!

Visst jag har raderat lite meddeladen skicka gärna ett PM skall jag skriva varför.

Hur som helst verkar det vara många som tycker att dinannons har gjort moraliskt fel och kan man inte via lagen fixa problemet kan man ju frysa ut personen, jag anser att det är det tråkigt när nån förstör för en hårt jobbande person som som driver en site som betyder mycket för Svenska internetsurfare.

Sedan är det ju ingen större skada skedd då denna person inte verkar ha en stark kompiskrets som backar honom/henne ... att starta en websida idag utan en eller flera tunga siter i ryggen alternativt mycket pengar är näst intill omöjligt om den har ett kommersiellt syfte. Det gick för 2 - 3 år sedan men inte nu.

Skall man få massa gratislänkar måste man komma upp med en mycket bättre sida än den som ligger online på catwebb idag.

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat