Citat:
Ursprungligen postat av Tez
När det gäller pressreleaser har jag hittills fegat eftersom jag inte varit tillräckligt nöjd med butiken. Och just nu finns det liksom inget att släppa en nyhet om.
|
Jag är HELT säker på att det finns men eftersom du är hemmablind så... Be någon kreativ kompis se över din verksamhet från ett utanifrånperspektiv så kommer det säkert en del infall att skriva något om. Eller så tar du in något riktigt corny i sortimentet som du kan få pressen att nappa på.
Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Ska nog göra som ni säger och skita i loggan tills vidare då. Tycker inte att den stör på hemsidan, men när den visas på portaler mm ser det illa ut. För att inte tala om de gånger den skall tryckas....
|
Hmmm ja det är ju viktigt att den ser bra ut i tryck. Om du inte klarar det själv så betala någon för att göra om den befintliga loggan så att den går att köra i tryck. Det kostar dig kanske en liten slant, den kommer kanske att se marginellt annorlunda ut men det är långt billigare än att skaffa en ny. För övrigt är det en bra idé att koordinera ny logga med ny grafisk profil den dagen du bekvämt har råd med det.