Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-21, 07:30 #27
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by ArreliuS@Feb 20 2007, 16:17
Med inställningen som en del verkar ha här så är det ju t.ex meningslöst att anlita en som kan knacka html-kod eftersom man likabra kan göra det själv. Är väl ingen nyhet att folk tar betalt för sina kunskaper och tid?
Kan personen knacka HTML så kan den personen antaligen göra mycket av SEO själv. Dock är de inte så många som knacka HTML kod idag, utan användare olika verktyg typ frontpage och etc. Den bästa HTML editorn heter faktiskt Emacs eller eventuell vi..:-)

Se på t.e.x vägverket, deras hemsida är ett skräckexempel på svår en navigerad hemsida. Börja med lägg pengarna på få innehållet lätt tilllgängligt. Det måste vara lätt att hitta en vara i en webshop osv.

Jag skulle vilja jemföra SEO branschen, med dom domänskojare som finns eller ännu bättre katalogskojare som ringer upp företag. Dvs man köper en produkt, där man inte få ingen pengarna.

Jag vet kunder som lägger ner jättemycket pengar på sin websida, men sedan tittar man på statitiken på deras hemsida, så ser man att dom har 10 besökare om dagen. ( Mina skräpdomäner ge fler besökare per dag..:-) )
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat