Medlem
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
Anmäler mig som skyldig.
Vet faktiskt inte riktigt vad du ska göra med sidan, du har ju redan reklam men du vill få ut mer från sidan eller?
Kan ju tänka mig att den inte ger särskilt mycket.
Det jag kan tänka mig (föga orginelt) är att du försöker göra det mer till ett community där användarna kan ha ett galleri med bilder på sin bil och en lista med alla modifikationer som dom har gjort med den. För jag tycker det verkar vara denna gruppen av motor entusiaster som besöker sidan. Detta skulle nog kunna ge sidan lite mer besökare.
En anna ide är att användarna kan skriva guider och mekartips och liknande så att sidan tillför ett värde på detta sättet.
Allt jag har tagit upp nu finns säkert redan i alla de 136.000 trådarna som sidan har, men om man lyfter fram detta så blir det enklare för nya användare att hitta denna informationen och jag tror att det ökar värdet på sidan.
Hmm... En ide till, det är säkert många av dessa som byter saker på bilen såfort dom får pengar, varför inte smälla upp köp och sälj där dessa kan bli av med sinna prylar och andra kan köpa dem och sätta på sin bil!
För att tjänna mer på sidan borde du kunna fixa deals med t.ex dahlhem racing (inte säker på namnet) om att du har länkar till dom och om någon handlar får du 5% eller liknande.
Annars är det samma saker som jag sa i tråden om att ta betallt frö 99mac forumet.
/Edvard
|