Ämne: Betalforum
Visa ett inlägg
Oläst 2004-05-05, 15:24 #12
Edvard Edvard är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
Edvard Edvard är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
Bjornstrom
Citat:
Man skulle kunna optimera sidorna genom att endast använda CSS (inte tabeller) men det skulle innebära SJUKT mycket jobb = tid = pengar så det är inte möjligt.
Om ni bara kör css på de mest belastade sidorna i forumet( alltså inte medlemmarna krontollpanel m.m) så borde det inte vara så jobbigt att fixa till det. Jag har inte arbetat med css för layout i mer än en månad nu men tycker nog redan att det går lika snabbt som att göra det hela med tabeler. Men om nu vbulletin inte gör någon version med css så är det ju ohålbart att konvertera till css vid varje ny version misstänker jag, vet inte hur mycket som skiljer mellan de olika versionerna.

Hade jag varit du så hade jag tagit 10kr i månaden om man betalade via premium sms då får ni ut ungefär 5kr per användare. Om användaren betalar med paynova så kostar det 5kr i månaden och ni får ungefär 5 kr. Det ger användaren ett smidigt alternativ och ett billigt alternativ. Och för de som betalar så får man de olika features som jag har nämt tidigare i tråden. Detta borde ge er en del pengar och borde kunna täcka kostnaderna för bandbredden.

De där 24 tomma racken är ju bara att hyra ut till andra, om nu internet5 inte har något emot det hella!

Citat:
Ett annat alternativ är ju att vända sig till någon av "dom stora" och erbjuda dom våra tjänster som en slags modul till deras redan befintliga tjänster.
Skulle du kunna vidarutveckla det? hänger inte riktigt med på vad du menar här? :blink:
Edvard är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat