Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-17, 12:27 #12
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ecstyle
Intressant koncept. Snygg sida som känns väldigt personlig och inbjudande och därför stämmer väl överens med ert koncept. Jag tror att detta kan bli en succé, men frågan är hur ni kan bevara det personliga om ni växer.
Jag har själv varit i Goa för en väldans massa år sedan. Schysst beacher men alldeles för mycket hippies Jag hatar hippies, jag är på samma våglängd som Cartman i South Park när det gäller hippies.....
Kambodja är ett intressant land, fantastisk mat. Jag tror säkert att fletalet av de som följer med er till Goa också vill åka till Kambodja.

Mycket har hänt i Goa de senaste åren. Visst finns det fortfarande hippies, men dom håller sig på hippie-stränderna. Det är svårt att hitta tomma stränder nuförtiden. Men jag tror att du skulle vara nöjd med vår resa även om du hatar hippies

Citat:
Originally posted by -Mattias@Feb 17 2007, 12:08
Eftersom hela konceptet intresserade mig som person
så tycker jag allt såg bra ut
Sidan ser bra ut, simpel att navigera, all info hittas.
Tack så mycket

Citat:
Originally posted by -MattiasA@Feb 17 2007, 12:48
jag tycker att det var lite keff kvalité på headern, speciellt runt Fabian och Fia presenterar där var det lite flammigt..
Citat:
Ursprungligen postat av princip
Hela headern är sparad som jpg. Jag skulle dela upp den i en jpg del med bilden och resten i gif alternativt hela i gif.
Ni menar denna bilden backcharter.com/images/backlogo.jpg

Jag testade att ha den som gif, men det blev inte så mjuka färger. Skall se om jag kan göra den lite finare genom att dela upp den i flera bilder.

Tack så hemskt mycket för feedbacken, väldigt kul att få positiv feedback.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat