Citat:
Originally posted by Kjette@Feb 16 2007, 15:53
Om det nu är för support och dylikt så kan jag rekommendera Kayako SupportSuite, använder vi när vi svarar på e-post gentemot våra kunder, då kan man se om någon handläggare har varit och kollat eller håller på att svara i ärendet, på det sättet slipper man också att svara dubbelt, kanske även smidigare än att flytta mail hit och dit.
Mer information hittar du här: www.kayako.net
|
Tack för tipset. Ska kolla in det.
Medelåldern bland de som arbetar här är ~45, så att införa någonting nytt är inte så jättepoppis. Men ska som sagt kolla in det.
För den som ev. är intresserad:
För att flytta mail från Outlook Express(pop3) till ett nytt IMAP konto gjorde jag såhär:
Installerade Thunderbird och konfigurerade det nya mailkontot. Valde sedan Import och sedan från Outlook Express. Då lägger sig alla mail under lokala mappar, och därifrån är det bara att kopiera över dem till det nya kontot.