Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
Tack för svaren!
Tobias: En FAQ är ju en lösning. Bara inte sidan ser jobbig och grötig ut. Är det så att det är bättre att ha keywords i H1 taggar? H1 kan man ju ändå definera om med css så det är ju ok att använda. Är det också så att man måste ha med alla keywords i texten? Till exempel om jag har ett keyword "kortspel" som jag inte har med någon annanstans på sidan, inverkar då detta på sökordet "spela poker"?
Men idén om att det finns en text kvar hela tiden är ju bra. Ska bara få in det på ett bra sätt....
Jag fortsätter jobba på rankningen. Ska gå igenom länkarna för att se så att jag får tillbaka en länk också. Hur viktig är igentligen anchor texten (jag antar att du menar texten på länken)? Lite konstigt är det dock när det gäller rankning eftersom jag ligger på ungefär samma plats som när jag hade 0 och lite senare 1 i PR och jag har sidor framför mig som har PR 0-3.
Grazzy: Jo, jag vet att det strular med dom. Jag har börjat med arbetet att få alla sidorna ok i IE, Mozilla (både vanliga och Firefox) och Opera. Några fler du rekommenderar? Dock så är det enligt loggarna några få som inte använder IE. Naturligtvis vill jag inte stöta bort de användarna men det tar en jädra massa tid att få allt att se ok ut för alla. Roligt med "standarder".
|