Ämne: Paynova nyhet
Visa ett inlägg
Oläst 2004-05-04, 17:12 #4
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Precis, man måste registrera sin plånbok först & föra över pengar där, så ja, jag ser det tyvärr inte systemet som lika smidigt som psms. Visst, man får ut mer pengar med Paynova-SMS, men volymen kommer inte komma i närheten av vanlig psms (missuppfatta inte mig, jag har inget emot tjänsten i sig, jag anser bara att det inte är lika smidigt & det är smidigheten som gör att det säljer).

Den dagen någon av mina kompisar el. familj (som jag vet använder datorer & sms flitigt) säger "Idag registrerade jag mig på Paynova!", den dagen ändrar jag uppfattning, men tills vidare vet jag ärligt talat inte en enda som har plånbok där, känner fler som har Paypal & Paypal är långt ifrån etablerat i sverige.

Vi har ingen tjänst med e-plånbok, men det går utmärkt för någon av våra befintliga eller framtida kunder att kombinera ett 0kr-nummer med valfritt system, exempelvis fakturahantering, plånböcker etc, eller varför inte koppla på en 118118-modul och direkt få adressuppgifterna från mobilnumret i fråga för att skicka ut en faktura...

För den som vågar ta kreditrisken med fakturering etc kan ni lätt få ut närmare 100% av beloppet utan hänsyn till eventuella kostnader vid uppbyggnandet av tjänsten och dylikt.