Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
Tjenare,
Jag har varit medlem här ett tag men det här är första posten. Jag skulle behöva lite tips angående sidan spelapoker.se. Sidan har varit uppe i knappt 2 månader och vid senaste PR uppdateringen fick den PR 4. Jag jobbar på länkning osv för att få upp den ytterligare. Problemet jag har är att få in den på topp 10 när det gäller sökorden spela och spela poker. Ett problem jag verkar ha är att jag har nyheter på första sidan och ett gäng dynamiska reklamplatser. Detta gör att jag hoppar mellan plats 11-20 beroende på vad jag skrivit.
Sidan är byggd för CSS och innehåller inte tables osv som jag har läst kan krångla till det för sökmotorerna men detta gör att till exempel WebPosition Gold 2's rapportverktyg inte anser att jag har tex rätt antal ord osv för min meny (uppdelad med div) och den klagar också på Alt arean, som jag inte kan finna (har försökt att lägga till överallt men det stämmer inte riktigt).
Jag undrar också om det finns något verktyg som kan söka och rapportera när det gäller Googles "sidor på svenska" och "sidor från Sverige". Detta eftersom jag i stort sett gett upp hoppet om att få bra placering när det gäller bara poker sökordet, men jag tänkte att det kunde gå bättre med dom sökalternativen.
Tack på förhand!
|