Validating
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Validating
Reg.datum: Apr 2004
|
Döm om min förvåning då en av mina användare påpekade att sidan w w w . p r a s s e l . n u såg nästan identisk ut med min egen sajt (se min profil). Inte nog med att designen är snodd, det mesta av upplägget och javascript-koden och CSS:en är snodd rakt av genom att han plockat hem de sidor han var intresserade och modifierat dessa lite grann. Riktigt sunkigt gjort med tanke på den tid man lagt ner på sajten själv.
Man kan ju undra vad som rör sig i huvudet på den Christopher Arnold i Stockholm som har registrerat domänen?
Har man så få idéer om design och tjänster att man snor en hel kontaktsajt rakt av? Eller ska man bara bli smickrad?
Med tanke på hur han lyckats förfula den snodda designen så förtjänar han ett pris i sig i :lol:
Vad tycker ni? Är det värt att börja koppla in det tunga artilleriet? Vart börjar man?
Är det lönt att kontakta Infotropic AB där sidan ligger hostad? När jag sökt lite känns det nästan som om Infotropic är intimt förknippat med Christopher Arnold på något sätt eftersom både Intropics hemsida, Arnolds privata hemsida och ovan nämnda plagiat ligger på samma server? Någon som vet mer?
|