Ämne: Active24?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-06, 12:54 #8
Kaffe Kaffe är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
Kaffe Kaffe är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
Jag har haft med dem att göra under en praktik för "kunds" räkning.

Det är mycket av jargongen: "Jag lämnar över det till teknisk support" och så vidare. Och som ursäkter till en rad förseningar och rena blundrar; som att byta kontotyp men strunta i att peka om domännamn, så hävdade de att sådant som egentligen var supportärenden inte skulle gå till sälj och så vidare.

Vid tillfälle la de även på mitt i samtalet, ringde inte tillbaka och lyckades dessutom registrera ett Windowskonto utan .NET.

Allt som allt tog en uppgradering av konto, byte av plattform och ompekning av domännamn över fyra veckor. Detta var också på den tiden då de hade kontoutrymmen på 50mb för motsvarande samma pris som de har idag, då de delar ut 2 gigabyte.

Vi hade en säljansvarig som var under all kritik. Han hade avslutade samtalet med darrande röst och uttryckte sina innersta förhoppningar om att han slapp höra av oss igen.

Nej, Active24 rankar jag inte särskilt högt. Det hade varit en sak om de var ärliga och kunde erkänna sina misstag och inte hade fått mothugg av supportpersonalen för att vi skulle ha "påmint dem tidigare".
Kaffe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat