Citat:
Originally posted by WN@Jun 18 2003, 09:33 PM
Datan kommer att finnas, däremot kommer jag fundera över om jag tycker det är värt att erbjuda en gratis adress till 100 000 ungar som inte har råd med en domänadress när kriminella med så oetiska ambitioner verkar fylla vår tid mer och mer helt gratis.
dot.nu har gått i förlust sedan dag 1, det är mest för att skapa möjligheter för unga entreprenörer, jag kommer utvärdera om jag skall ha nån det att bidra med, och om jag kan betala mer av mina pengar för att dom skall ha kul.
WN
|
Nu ska vi inte vara sånna!
Vist finns det många idioter men ännu fler(precis som jag) som uppskattar tjänsten. Har själv haft 3 sidor med dot.nu adresser, underbart alternativ till cjb.net med all dess reklam. Måste säga att jag tror de flesta har varit "ungar som inte har råd med en domänadress". Så är det i början...
Hoppas iaf i värsta fall att ni aktiverar adresserna under en övergångsperiod så folk har changs att meddela dess besökare om ev. ny adress.
Hoppas iaf att du tar ditt förnuft till fånga och fortsätter att vara en viktig del av internet...
(och så avslutar vi med en dålig gemförelse, hur skulle det vara om vi stänge alla skolor för att vissa av ungdommarna är liggister eller kanske kommer bli brottslingar...!?)