  | 
			
				
				 Medlem 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Reg.datum: Dec 2005 
					
					
					
						Inlägg: 84
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
	| 
			
			 Medlem 
			
			
			
				
			
			
				 
				Reg.datum: Dec 2005 
				
				
				
					Inlägg: 84
				 
				
				
				
				
				     
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 
			
			Av era inlägg att döma skulle man kunna dra slutsatsen att epostmarknadsföring har en negativ effekt på verksamheten, men faktum är att man faktiskt säljer mer (enligt kollegors utsagor) och det är ju därför man bedriver verksamhet. Visst finns det de som av princip aldrig skulle göra affärer med någon som mailat dem reklam, men i dagens mediabrus måste man ta till allt vassare metoder för att nå ut meed sitt budskap. Därmed är det inte sagt att epostmarknadsföring är en vass metod i jämförelse med andra sätt att marknadsföra sig. 
 
Måste tillägga att jag själv inte provat epostmarknadsföring, men det vore intressant att höra från de som testat.
		 
		
		
		
		
		
		
	 |