Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-01, 22:48 #10
FunTrix FunTrix är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
FunTrix FunTrix är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Nåja, det där med en lista är säkert bra, bara det att som är viktigast många gånger även är det mest tråkiga för att man har skjutit upp det så långt. Roliga saker börjar man med i ett tidigt skede just för att det är kul att hålla på med det och så lägger man undan det där tråkiga till en annan dag då man tror sig tycka att det vore roligare att göra, något som man aldrig gör.
Jag har även hört att skriva en lista över en längre tid, kanske några månader som man sen bär med sig från plagg till plagg så att man blir påmind om det hela tiden och vad man får för belöning om man uppnått det. Det finns bara en dålig sak med denna idé, alla har säkert haft ett kvitto i plånboken för länge så att färgen har försvunnit, händer samma sak med min "mållapp" så behöver jag inte göra något längre, skönt
Tyvärr så kan man inte heller skjuta över allt tråkigt ansvar på någon som gillar det bättre då det kan handla om saker som man måste lära in osv.
En person som puffar på är alltid bra, tyvärr bara mindre kul för den som får göra det. Har själv råkat ut för det ett par gånger, "gör det, gör det"... man känner känner sig då som en gammal tjatkärring
FunTrix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat