Visa ett inlägg
Oläst 2004-04-30, 18:12 #67
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by Haghjoo@Apr 30 2004, 11:49
Så mycket klagomål för ingenting.
är ju knappast så att det är klagomål för ingenting. att hela deras system ligger nere är ju helt oacceptabelt och det skulle jag därför inte kalla för "ingenting".

tycker de kan bättra sig på en hel del punkter. framförhållningen när det gäller information t.ex. Idag (30/4) fick man t.ex. som affiliate information att deras egna program som enligt alla tidigare tecken "Utgår 2006-12-31 resp. 2004-06-30" kommer förändra sin ersättningstyp drastiskt från imorgon(!) 1/5. Denna information kring när ett program "utgår" som var en av de positiva sakerna som finns hos AN (i jämförelse med ex.vis TD) är nu helt verkningslöst eftersom detta i praktiken skulle kunna innebära att programmet ändrar sin ersättning till 0kr och jämställs med att det "utgått". Tycker det är helt osannolikt dåligt att AN gör en sådan här ändring vilket innebär att man på en fredag (valborg!) förväntas/"tvingas" ta itu med dessa ändringar.

Att försöka planera sin annonsering med AN är näst intill omöjligt då statistiken är väldigt bristfällig samt att incidenter som detta uppstår vilket gör att man själv som ett resultat inte heller kan ha någon framförhållning öht.

Visst är det bra att AN finns, men det är innebär ju inte att man inte bör föra fram befogad kritik, speciellt inte på ett forum som detta som bl.a. innebär diskussioner och (positiva och negativa) erfarenheter kring företagen. Skulle jag som affiliate idag inte investerat tid i att implementera AN annonser i mina system och varit på det klara med de förhållanden som råder skulle jag noga övervägt om det varit värt allt trassel. Skulle då antagligen för mig varit bättre att avvakta en tid för att se om AN blir av med alla barnsjukdomar...