Visa ett inlägg
Oläst 2007-01-24, 09:40 #10
emptys avatar
empty empty är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
empty empty är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
emptys avatar

Reg.datum: Jan 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Simonsson
Citat:
Ursprungligen postat av empty
Skickade in en ansökan igår till span class=highlightcrystone/span att vi vill få ett av våra ip-adresser pekade, fick detta tillsvars.
Hej
Vi har börjat ta betalt för ändring av reverse.
Ändringarna kostar 245kr per tillfälle. Ber du om att få flera pekare
ändrade samtidigt så utgår ändå bara 245kr för alla ändringar.
Vill du fortfarande ha denna ändring gjord?
/B
Är det bara jag som tycker 245kr per tillfälle är aningen extremt för ett jobb på max 1 minut?
Hej
Vi strävar ständigt efter att försöka hålla låga priser på våra grundpaket för Colocation. Om grundpriset skall vara lågt så måste vissa servicetjänster skalas bort och vi måste då ta betalt för dem då kunden begär att de skall utföras. Detta ger dock kunden möjlighet att inte behöva betala för tjänster som kunden i slutändan kanske inte behöver. Istället så ges möjlighet för kunden att själv utforma ett serviceavtal som baseras på kundens egna erfarenheter runt sin tjänst. På så sätt så sätt så kan den fasta avgiften för tjänsten påverkas kraftigt av kunden.
Möjlighet finns naturligtvis att lägga på extra serviceavtal på sin tjänst. Upptäcker man som kund att man passerar brytpunkten då engångsavgifterna för extratjänsterna överstiger ett tillägg i grundavtalet så är det bara att höra av sig till oss på Crystone så fixar vi det.
Målet med denna modell är att kunden inte skall behöva betala för mer än vad kunden utnyttjar.
Du är välkommen att kontakta mig direkt för diskussion rörande din tjänst hos oss. Dina synpunkter är viktiga då det hjälper oss i vårt ständiga arbete med att förbättra våra tjänster.
Mvh
Mats Simonsson
[email protected]
Crystone AB
Finns nog inget att diskutera, jag gillar crystone skarpt i övrigt. Stabilare tjänst finns inte. Blev bara besviken på det nya..

/empty
empty är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat