Visa ett inlägg
Oläst 2007-01-23, 20:18 #14
Polis_ttt Polis_ttt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 219
Polis_ttt Polis_ttt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 219
Vi kör alltid 10 dagar om det inte är en kund som efterfrågar annan tid, och det är sällan några problem. De som inte betalar inom 20 dagar får en påminnelse, efter det kommer hela bunten med inkassovarlse, krav etc. Det bästa är dock förlängingar, här är det sällan några problem, då har oftast kunden ett beroende och betalar dom inte så ringer man bara upp dom och hänvisar till de allmänna villkoren "har rätt att helt eller delvis begränsa tillgången till tjänst tills dess att full betalning är erlagd" Mycket bra grej att nämna, då kommer pengarna direkt.

Vi betalar ju liksom andra företag också fakturor, och vi ser inga problem när någon annan lägger tio dagar på oss, så varför skulle det vara problem för kunden. Det är bara bråkstakar och vissa större företag som ser det som ett problem, avbrott i deras vardag, människan är ju ett vanedjur som ska göra allt på samma vis som de alltid gjort.
Polis_ttt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat