Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2006
|
En liten summering, nu i efterhand!
Medianet lovar mer än dom håller tycker jag, annonserar ni på blocket, se till att ni inte delar för mycket på exponeringen med andra företag.
Kanske att man ska ha 25% exponering under en viss tid exempelvis och i en viss vald kategori då det är väldigt svårt att avgöra om din banner syns så mycket som dom lovar att den skall göra, när du kan uppdatera sidan över 500 gånger utan att hitta din egen banner.
Sammanlagt fick jag ungefär 130 klick på en månads tid och det kosta mig runt 10 000:- +moms och som vissa här påpekade så är det kanske inte en bra storlek på banner jag valde och min banner kanske var för dåligt utformad.
Jag skulle få ta del av statistik efter annonseringsperioden, något som dom informerade mig om att alla får efter sin annonseringsperiod när jag uttryckte mitt missnöje. Något som dom aldrig skickat mig och kanske jag kunde fått ta del av det om jag hade ringt påmint/bett om det, men jag förvänta mig att det skulle komma automatiskt efter en avslutad annonseringsperiod.
/Peder
|