Visa ett inlägg
Oläst 2007-01-18, 17:13 #12
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av ZN
Citat:
Ursprungligen postat av jokkoapa
men sist jag kontrollerade hade vi BETYDLIGT fler domäner i domain8 än 4k..Men å andra sidan var det inte oss dom intervjuvade *

ja du, kvantitet är förvisso inte synonymt med kvalitet.
OJ...var det där en gliring till att våra kunders domäner har mindre kvalitet än dom som ligger i MissDomain!?
Det var ju isf ett ganska naivt och dumt påstående eftersom många domänsäljare och domäner är desamma som ligger i båda systemen.

Vad frågan gällde var att MissDomain påstår sig vara störst på den svenska marknaden med 4k domäner - och det jag säger är att det inte är sant...

Om du syftar till kvaliteten på de domännamn som ligger i respektive system, ser jag inte att det är vår sak att bedöma vad som är ett bra och kvalitativt domännamn - det överlåter vi istället till Säljare respektive Köpare.

Jag vill också minnas att MissDomain under IDN-ruschens glada dagar hade ett inte alltför blygsamt antal domäner som toppade förstasidan gång efter gång till flera användares irritation..

Vad gäller kvalitet på system så är ju inte heller det synonymt med MissDomain.. (OBS gliring tillbaka)
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat