Citat:
Originally posted by Seattlegrunge@Jan 15 2007, 16:04
Verkar ärligt talat att de är lite av bovar efter allt man läst av dem.
Vad gäller detta ärendet så har de varit väldigt snabba att svara på de två första mailen, redan inom några timmar. De ursäktar sig så mycket och har skickat ärendet vidare till granskning. Där har jag inte hört nåt från ännu.
Dock så har det mest stått i mailen nåt i stil med:
Vi ursäktar så mycket för omständigheterna och vi kan tyvärr egentligen inte göra så mycket eftersom inbetalningen uppmärksammade oss på att det troligen rör sig om lurendrejeri.
SUCK Vilka svin egentligen
Jag har bett om vad de baserar lurendrejeriet på. Kunden har fått sina varor, vi hade pengarna (dock låsta) på Paypalkontot och nu är de försvunna, enligt Paypal står det att pengarna är återinsatta på betalkortsägarens konto, alltså hos köparens konto. Får inte tag på kunden, har ett mobilnummer till denna, men på eniro/hitta finns FYRA andra mobilnummer till just den kunden, verkar suspekt
|
Om du inte får upprättelse, gå till Financial Ombudsmans websida, skriv ut dokumentet som du skall fylla i och skicka sedan iväg det till dem. Du kommer aldrig att få rätt på egen hand även fast du visar trackingnummer på försändelsen och bevis att personen har hämtat ut varan. Detta för att PayPal inte bryr sig om dig.