Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
|
Att över huvud taget byta system nu är helt obegripligt. Att man internt går över till EPP och att man inte låter ombuden få tillgång till detta är svårt att förstå.
Kritiken är riktad mot det löjliga förfarandet med e-postklienter och rekommendationen att man skall byta bort världens största e-postklienter till förmån för en obskyr variant som används av en försvinnande liten mängd (inte för att det skulle vara fel att använda något annat, men anpassningarna bör nog göras till massan).
Sedan är det väl så att de allra flesta ombuden, så även vi, använder automatiserade system för registrering och hantering, men det var inte det mina kritik och, ja, upprördhet, kom sig av.
För den summa man nu tagit ut i avgift från ombuden borde man utan minsta problem kunnat bygga ett färdigt system för EPP för driftsättning omgående, men, tja... Vad skall man säga?
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
|