effektivast enligt mig själv är att på ett smart sätt visa besökaren vad det är som får denne att vilja handla just hos dig, dvs om du nu har fri frakt eller liknande.
samtidigt som du skyltar lite med lågpris varor och andra populärare artiklar i butiken..
det första intrycket är nästan viktigast av allt, och det är det som avgör om användaren stannar kvar eller inte. köpvillkoren vet jag inte om det är lika viktigt enligt min egen åsikt att visa på framsidan för det tycker jag användaren själv ska kunna välja läsa bara om han söker det, han kommer ju inte vilja läsa dem förrän han bestämt sig verkligen köpa något
däremot är det viktigt att allt är lätt åtkomligt, och inte ligger och gömmer sig i pyttetexter någonstans som jag vet själv vissa sidor har..
angående siba och andra större företag så tror jag inte man helt ska kolla efter deras modell, namnet siba säljer sig själv och dem behöver "bara" visa att dem har varor kunden söker och håller sig inom en vettig prisklass.
mindre företag måste vinna besökarens förtroende och visa att "störst är inte alltid bäst" samtidigt som det ska vara bättre för kunderna att handla där.