Att köra genom bolagsbolaget behöver inte innebära att det är oseriöst. Kanske han hellre lägger 15% av omsättningen på att ha någon som sköter allt åt honom än att hyra in någon som hjälper till med det som behövs.
Kan inte hitta någonstans att han lagar mat, utan hittar bara länkar till andra som lagar mat. Kanske får han in provision på det - vad vet jag och inte hör det till diskussionen heller...
Hans verksamhetsområden hittade jag här: sinnenasteater.com/om_mig.htm men det kan vara så att jag inte hittat det andra hittat på denna något röriga sida.
Avslutningsvis och för att försöka återgå till topic...
Med tanke på de 10 sek som diskuterats tidigare och de svar som getts för att utöka den tiden så måste även jag konstatera att en ny layout och bättre navigering förmodligen skulle öka den tiden. För att ytterligare utöka tiden dina besökare stannar skulle jag rekommendera att försöka skriva mer säljande och ge lite åt gången för att få besökarna att vilja utforska sidan ytterligare genom att klicka sig vidare. En start skulle kunna vara någon av böckerna från
Redaktionen.se. Vissa skyr dem som pesten, men de kan nog vara en bra start. Jag för min del läser dem gärna.