Citat:
Originally posted by Sinnenas Teater@Jan 10 2007, 01:56
Till Crille!
Du får tror vad du vill om mitt kunnande - själv är jag ödmjuk och anser att andra
kan också vara duktiga på sina sätt.
När det gäller antal besökare som jag har, så kan du om du är smart själv räkna ut om jag indexeras på sidan 1 i googles index med fler än 50 sökord, så handlar det inte om 10 om dagen.
Temafester, underhållning, artistförmedling, festfixare, barnkalas, servettvikning
och en jävla massa andra sökord har idag en topplacering.
Ytterst få av er som är här inne på forumet skulle kunna visa upp något liknande.
Ändå så vet ni så mycket om hur saker och ting ska vara.
:lol:
|
måste oxå ge mig in i hetluften.. Förstår inte att du inte kan ta åt dig av vad folk skriver..
Men här har du ju problemet, Du skriver själv att du ligger bra till i google och får på så vis massa klick in på din sida.
"sidan 1 i googles index med fler än 50 sökord, så handlar det inte om 10 om dagen."
om du nu har "bra" trafik så kan de ju inte vara allt för svårt att lista ut att problemet som du skriver om, att de många av dessa besökare är inne på sidan i max 10 sek, Du har liksom inte haft en LITEN tanke på att just dom besökarena söker på ett ord som dom är intresserad av, tex festfixare och hittar din länk på google, men när dom klickar där så kommer dom till en sida som de ser ut som en 10åring har gjort och därför INNAN 10sek lämnar sidan direkt..
du tror liksom inte de kanske kan vara EN liten anledning av varför du har problem med att behålla dina besökare.
Ne, lyssna på de många duktiga personerna som faktiskt finns här på WN, och ta åt dig!!De är ju många här som tror att du skulle lyckas BETYDLIGT mer med en seriös design!! Du börjar ju bli patetisk som du håller på, speciellt när 99% av folket som har läst de här faktiskt tycker att din sida ser bedrövlig ut.
Lycka till med sidan!
//Stefan