Citat:
Originally posted by Sinnenas Teater@Jan 10 2007, 01:56
Till Crille
Du får tror vad du vill om mitt kunnande - själv är jag ödmjuk och anser att andra
kan också vara duktiga på sina sätt.
När det gäller antal besökare som jag har, så kan du om du är smart själv räkna ut om jag indexeras på sidan 1 i googles index med fler än 50 sökord, så handlar det inte om 10 om dagen.
Temafester, underhållning, artistförmedling, festfixare, barnkalas, servettvikning
och en jävla massa andra sökord har idag en topplacering.
Ytterst få av er som är här inne på forumet skulle kunna visa upp något liknande.
Ändå så vet ni så mycket om hur saker och ting ska vara.
*
|
hahahaha vilken skojjare du är.. Snart börjar jag bli lite irriterad på dig sinnenas teater. För det första så kommer man inte som ny till ett forum och skriver så. Med handen på hjärtat så är wn eliten av entrepenörer med inriktning på hemsidor och e-butiker. Många är även ruggigt duktiga på seo. Det man inte kan köper man in komptens utifrån. Däremot har samtliga på detta forum lyckats åstakomma en snyggare hemsida, lättare hemsida.
En del håller med dig om att en ful hemsida går minst lika bra, det gör inte jag. En ful hemsida tyder på okunnighet och inget man lägger på minnet. En sajt som har schysst design och layout det lägger man på minnet..
För övrigt är jag starkt kritisk till den statistik du påstår dig ha. Men du har absolut inga skylldigheter att visa din statistik för mig.. Men har du vad du säger så lovar jag att ombesörja en ny layout åt dig.. Skriv gärna statistiklänken eller PM;a den..