Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jul 2003
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jul 2003
|
måste hoppa in.. kan inte hålla mig.. (är inte omtyckt av alla jag heller)
men
allvarligt.. Sinnenas Teater - ge dig
Din sida ser hemsk ut.. och jag såg att du även jobbar MED webdesign..
Huruvida folk hamnar på topp på sina söklistor eller inte så var frågan om hur man kan få besökaren att stanna längre.. och då har SAMTLIGA helt rätt.. en snygg och proffsig sida får folk att stanna..
Din sida ger tyvärr inte ett seriöst intryck.. den ser ihopslängd ut.. snabbt och slarvigt.. Och jag är helt kungligt säker på att i stort sett alla här inne kan mer om färgsättning, form och känsla än dig..
Kan man inte SEO, köper man tjänsten av nån (dig kanske?)
Kan man inte design, köper man det av någon (inte dig)
Det var inte svårt för alla som läst tråden att förstå att det handlade om din egen hemsida i din tråd.. du gav dina siffror som exempel och ville veta hur man får folk att stanna längre..
Du har fått flera tips.. alla helt korrekta.. men du vill inte lyssna.. vad gör du här inne då egentligen? varför fråga om man inte vill ha svaret?
Och inte bara din layout är fel.. koden är fel enligt dagens standard med.. men jag är inte förvånad.. bygger man i FrontPage Editor Läge så blir det lätt så där.. även om det nu råkar vara version 5 av den..
Vad jag menar med att koden är fel.. den validerar inte någonstans.. den använder gammal kod som visserligen fortfarande fungerar men som också gör att den visas på olika sätt i olika webläsare..
|