Visa ett inlägg
Oläst 2003-06-15, 01:08 #4
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by pikkenix+Jun 14 2003, 10:57 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pikkenix @ Jun 14 2003, 10:57 PM) En sak som jag gärna skulle se på någon tablåsida är möjligheten att få SMS utskickade säg 30 minuter innan ett program som man valt för att inte missa det. Ofta har man tänkt se ett program. [/b]

Det är för att implementera just denna funktion dm.se & p6 har valt att skriva ett exlusivt avtal om att skriva om hela tv.nu allt detta skall dm.se fixa ... detta kommer kräva användar konton osv ... det är där jag valt att köpa in mej och be dm.se skriva de funktion som önskas i övrigt!

<!--QuoteBegin--Alexander
@Jun 14 2003, 11:02 PM
Att betala för att använda hela tjänsten är en dålig idé. Men för SMS tjänster, ja varför inte? [/quote]
Att ta betalt för grundtjänsten vore inte smart, däremot finns det bra tjänster på internet jag skulle kunna tänka mej att premunera på för låt säga 15 kr i månaden om jag slapp reklam, om nu lösningen är ett sms bort så varför skall inte jag vara den som kan testa om sverige oxå kan tänka sig det.

Alla som inte ser värdet i att ha tv.nu reklamfritt kommer att kunna köra på precis som nu men det är en bra test då över 1% av sveriges totala befolkning (med eller utan dator) besöker denna sidan vissa dagar.

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat