Visa ett inlägg
Oläst 2007-01-09, 03:02 #11
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by grazzy@Jan 9 2007, 02:38
10-20 sekunder är skit. Jag har ett medel på 150s på www.shoppa.org tex. Fråga mig inte vad folk gör där eftersom det i princip bara är en katalog.
Det kan jag berätta för dig Grazzy. Folk försöker lista ut hur de får med sin länk i katalogen, men hittar ingen tips-funktion eller posta-din-länk-knapp. I mitt fall skapade det ungefär två minuters förvirring innan jag gav upp och stänge ned sidan, så det stämmer bra med din statistik

------

Angående hur man håller kvar besökare så bör du lyssna på Grazzys råd Sinnenas. En webbsida behöver absolut inte vara snygg, men den måste se seriös och professionell ut om den vill väcka besökarens intresse. Nu var det inte din sida vi skulle prata om, men den är ett bra exempel på hur det inte bör se ut. När man kommer in på sidan så begriper man först inte att du säljer professionella varor/tjänster. Din sida ser ut som ett hobbyprojekt av den typen som man ofta ser hos Passagen. Inget fel med det om det är vad man vill förmedla med sidan. Men nu ville du sälja om jag inte tog helt fel? Om du lägger några tusen på en design så kommer du med största sannolikhet att tredubbla din försäljning.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat